Zamówienie możesz odebrać w naszym sklepie w Warszawie Pon-Pt 10-18, Sob 10-14. Generalnie wszystkie zamówienia są gotowe do odbioru jeszcze tego samego dnia roboczego.

Przesyłki na terenie całej Polski realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost. Wszystkie zamówienia wysyłane są w ciągu 2 dni roboczych od złożenia zamówienia.

Przesyłki międzynarodowe wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL. Wszystkie zamówienia wysyłane są w ciągu 2 dni roboczych od złożenia zamówienia.

Przesyłki na Ukrainę realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej Nova Post. Wszystkie zamówienia wysyłane są w ciągu 2 dni roboczych od złożenia zamówienia.

  • Zamówienia można zwrócić w ciągu 14 dni od dnia otrzymania.
  • Zwrotowi podlegają produkty, które nie noszą widocznych śladów użytkowania.
  • Produkty muszą posiadać oryginalne metki i być zwrócone w oryginalnym opakowaniu.
  • Koszty wysyłki zwrotnej pokrywa klient.
  • Opłaty za dodatkowe usługi (smarowanie, modyfikacje) nie podlegają zwrotowi.
  • Produkty z indywidualnymi usługami (grawerowanie, personalizacja itp.) nie podlegają zwrotowi ani wymianie.
  • Produkty przecenione są ostateczne i nie podlegają zwrotowi ani wymianie.
  • Indywidualnie zmodyfikowane przedmioty (keycapy lub klawiatury z grawerem, dostrojone przełączniki itp.) nie podlegają zwrotowi ani wymianie.
  • W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt w preferowany sposób.

Produkty należy zwrócić na adres:

Polska, Warszawa, 00-382
ul. Solec 115A
Funkeys

+48533273333


shop@funkeys.pl

Wszystkie klawiatury objęte są roczną gwarancją producenta od daty zakupu oraz 2-letnią gwarancją sprzedawcy. Aby zgłosić problem gwarancyjny wystarczy paragon lub faktura zakupu.

Gwarancja nie obejmuje produktów:

  • Z zerwanymi plombami (nie znajdują się one przy każdym produkcie)
  • Które zostały uszkodzone przez niewłaściwe użytkowanie (zamierzone i niezamierzone)
  • W których zostały wykonane naprawy przez nieautoryzowane serwisy/osoby w trakcie trwania okresu gwarancyjnego
  • Z uszkodzeniami mechanicznymi
  • Z uszkodzeniami spowodowanymi wodą lub innymi płynami
  • W których wystąpiło zużycie spowodowane regularnym użytkowaniem
  • W których zostały wykonane modyfikacje typu flashowanie oprogramowania sprzętowego, lutowanie itp. UWAGA - wymiana klawiszy(keycapów) lub zmiana switchy w klawiaturach typu hotswap nie są traktowane w tym przypadku jako modowanie.
  • W których wystąpiły uszkodzenia spowodowane klęskami żywiołowymi
  • W których wystąpiły uszkodzenia spowodowane awaryjnym wzrostem napięcia lub nieprawidłowym podłączeniem do sieci elektrycznej.
  • W których nastąpiło uszkodzenie elementów elektronicznych spowodowane niewłaściwym użytkowaniem oprogramowania producenta lub oprogramowania stron trzecich

Skontaktuj się z nami w preferowany sposób, a nie pozostawimy Cię bez odpowiedzi