Zamówienie możesz odebrać w naszym sklepie w Warszawie Pon-Pt 10-18, Sob 10-14. Generalnie wszystkie zamówienia są gotowe do odbioru jeszcze tego samego dnia roboczego.
Przesyłki na terenie całej Polski realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost. Wszystkie zamówienia wysyłane są w ciągu 2 dni roboczych od złożenia zamówienia.
Przesyłki międzynarodowe wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL. Wszystkie zamówienia wysyłane są w ciągu 2 dni roboczych od złożenia zamówienia.
Przesyłki na Ukrainę realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej Nova Post. Wszystkie zamówienia wysyłane są w ciągu 2 dni roboczych od złożenia zamówienia.
- Zamówienia można zwrócić w ciągu 14 dni od dnia otrzymania.
- Zwrotowi podlegają produkty, które nie noszą widocznych śladów użytkowania.
- Produkty muszą posiadać oryginalne metki i być zwrócone w oryginalnym opakowaniu.
- Koszty wysyłki zwrotnej pokrywa klient.
- Opłaty za dodatkowe usługi (smarowanie, modyfikacje) nie podlegają zwrotowi.
- Produkty z indywidualnymi usługami (grawerowanie, personalizacja itp.) nie podlegają zwrotowi ani wymianie.
- Produkty przecenione są ostateczne i nie podlegają zwrotowi ani wymianie.
- Indywidualnie zmodyfikowane przedmioty (keycapy lub klawiatury z grawerem, dostrojone przełączniki itp.) nie podlegają zwrotowi ani wymianie.
- W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt w preferowany sposób.
Produkty należy zwrócić na adres:
Polska, Warszawa, 00-382
ul. Solec 115A
Funkeys
+48533273333
shop@funkeys.pl
Wszystkie klawiatury objęte są roczną gwarancją producenta od daty zakupu oraz 2-letnią gwarancją sprzedawcy. Aby zgłosić problem gwarancyjny wystarczy paragon lub faktura zakupu.
Gwarancja nie obejmuje produktów:
- Z zerwanymi plombami (nie znajdują się one przy każdym produkcie)
- Które zostały uszkodzone przez niewłaściwe użytkowanie (zamierzone i niezamierzone)
- W których zostały wykonane naprawy przez nieautoryzowane serwisy/osoby w trakcie trwania okresu gwarancyjnego
- Z uszkodzeniami mechanicznymi
- Z uszkodzeniami spowodowanymi wodą lub innymi płynami
- W których wystąpiło zużycie spowodowane regularnym użytkowaniem
- W których zostały wykonane modyfikacje typu flashowanie oprogramowania sprzętowego, lutowanie itp. UWAGA - wymiana klawiszy(keycapów) lub zmiana switchy w klawiaturach typu hotswap nie są traktowane w tym przypadku jako modowanie.
- W których wystąpiły uszkodzenia spowodowane klęskami żywiołowymi
- W których wystąpiły uszkodzenia spowodowane awaryjnym wzrostem napięcia lub nieprawidłowym podłączeniem do sieci elektrycznej.
- W których nastąpiło uszkodzenie elementów elektronicznych spowodowane niewłaściwym użytkowaniem oprogramowania producenta lub oprogramowania stron trzecich
Skontaktuj się z nami w preferowany sposób, a nie pozostawimy Cię bez odpowiedzi